3 клас

                    Дистанційне навчання для учнів 3 класу
                                             14.04.21 року

Тема уроку:"Ляльки та іграшки в житті та мистецтві    (продовження)

Композитори вміють жартувати навіть у серйозній музицісимфонії Цей твір зазвичай складається із чотирьох частин (інколиз трьох)Вони контрастні за темпом і характером. 

 
 
 
 

Прослухайте музичний твір

                    Леопольд Моцарт (Йозеф  Гайдн) 
                 Симфонія іграшок, або  Дитяча симфонія
 
 Який загальний характер симфонії? Як змінюється темп музики в кожній із частин? Які дитячі музичні інструменти, що прозвучали, тобі відомі? Поясни, у чому полягає  гумористичність твору
 

 

 
                 Прослухай і розучи пісню "Канікули"

                             
                                Весело затанцюйте!
 
 



                                          Бажаю успіхів!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Дистанційне навчання для учнів 3 класу 
 
 
                                   з 11.01.21 по 22.01.21
Тема уроку:    "Чарівні дива"
 Любі третьокласники!  Всі ви знаєте чудову зимову казку "Снігова королева" 
Фантастичне виникнення повелительки льодового королівства данський казкар Г. К. Андерсен описав так: «За вікном пурхали сніжинки; одна з них, найбільша, почала рости, рости, поки нарешті не перетворилася на жінку, закутану в білий тюль, зітканий ніби з безлічі сніжних зірочок. Вона була дивовижно гарна, вся із сліпучо-білого льоду і все-таки жива! Очі її виблискували, як зорі, але в них не було тепла...».
 
 
 Українська композиторка Жанна Колодуб написала музичний альбом "Снігова королева", в якому є музичні портрети героїв казки. 
Давайте послухаємо музику Королеви, Герди і Тролля.

 
 
 
 
 
 
Опиши   музичні «портрети» страхітливого і злого Троля, доброї  та милої Герди, холодної та байдужої Снігової Королеви. А як у музиці відтворено рухи лихогоТроля? Добери слова для характеристики музики Герди і Королевиреальної героїні і фантастичної.
 
Подивіться фрагмент мультфільму-казки


 А тепер пропоную потанцювати зі сніжною бабою

 
 
 
 Прослухайте і підспівуйте пісню "Снігова баба".
 

Бажаю успіхів!







 
 
 
 
 
 
 
 
    Дистанційне навчання під  час карантину
                                                        18.05.2020-29.05.2020
        Шановні учні, незабаром закінчення навчального року, тому вам треба повторити навальний матеріал з дистанційного навчання.
Повторюємо вивчені поняття по темі "Будова музики", ще раз прослухайте музичні твори, заспівайте вивчені пісні. Матеріал знайдете нижче.
                        До зустрічі в новому навчальному році! Будьте здорові!
                                                 Бажаю успіхів!



                          Дистанційне навчання під  час карантину 
                                                     3 клас
                                          04.05.2020-15.05.2020
 Тема уроку: "Форма рондо в музиці".
 Ми продовжуємо вивчати велику тему"Будова музики " і знайомитись з формами музики .
На цьому уроці ви познайомитесь з музичною формою -рондо.
Рондо в перекладі з італійської мови означає коло. Якщо музика написана в формі рондо, це значить ,що музика ніби ходить по колу, постійно повторюючись, в формі рондо є головна музика, яка постійно повторюється і музика, яка не схожа на головну, вона звучить між фрагментами головної, називається епізодами.
  Дуже відому музику у формі рондо написав видатний австрійський композитор- Вольфанг Амадей Моцарт.Це "Рондо в турецькому стилі", ще цю музику називають "Турецький марш".
                                              В.А.Моцарт

Прослухайте знаментий музичний твір, який ви вже , напевно, чули і не раз.


  Чи сподобалась вам музика? Які емоції  вона визиває у вас?
Відчули ви звучання головної музики і епізодів? Чи схожі вони за характером?
Ще один не менш відомий композитор Людвіг ван Бетховен теж написав дуже відому музику у формі рондо. Вона називається "До Елізи".
                               
                                              Л.Бетховен
                         
Прослухайте музичний твір "До Елізи" та визначте головну темк та епізоди.
Пропоную згадати пісню, яку ми з вами співали раніше.Це пісня "Будем козаками".

                                





                                                  Бажаю успіхів!







                            Дистанційне навчання під час карантину 
                                                     3 клас
                                          21.04.2020-01.05.2020
 Тема уроку: "Двочастинна і тричастинна будова музики".

Як ви пам'ятаєте, у музичному творі можуть змінюватись різні засоби музичної виразності: мелодія, ритм, темп, динаміка і т.д. Досить часто ці зміни протягом звучання музики непомітні, вони відбуваються поступово. А інколи досить раптово. Цей прийом називається "контрастом". На контрасті будується двочастинна музика. Це значить, що перша частина музики буде зовсім протилежна, не схожа на другу.
Норвезький композитор Едвард Гріг написав музичну сюїту "Пер Гюнт", в якій головний герой подорожував ціліх сорок років, а його кохана дівчина Сольвейг весь цей час його чекала.



                                   
                                           Портрет Едварда Гріга


                                     Картина "Сольвейг чекає"
Прослухаємо пісню Сольвейг, в якій композитор передав глибокий сум дівчини, тоску за коханим.Визначте першу і другу частину музичного твору.


Які почуття викликає пісня? Як ви думаєте, чому саме такий образ створив композитор?

Створюючи музику в тричастинній формі, композитор також застосовує контраст. Третя частина зазвичай повторює першу, а друга зовсім інша за характером.
    Продовжимо слухати музику до драми "Пер Гюнт". Головний герой, подорожуючи, опиняєься в пустелі і знайомиься з її мешканцями- арабами. Східна красуня Анітра розважає його танцями.
  Прослухаємо "Танець Анітри" і визначимо три частини цього музичного твору.


                               
Який характер цього твору? Звучання яких інструментів впізнаєте?
 Повторюємо і співаємо пісню "Пастушок", яку вивчили на минулому уроці.  Пісню дивимось нижче.
                                    Бажаю успіхів!!!

                           
                    Дистанційне навчання під час карантину 
                                                     3 клас
                                          06.04.2020-17.04.2020
 Тема уроку: 
"Будова музики. Одночастинна форма музики".

    Добрий день, мої дорогі учні!  Ви вже знаєте, що музика розвивається, з маленьких мотивів складаються музичні фрази, а з окремих фраз утворюється музична форма.
 Композитора можна порівняти з архітектором. Щоб побудувати дім, архітектор спочатку створює план-конструкцію. Так і композитор, для втілення свого задуму вибудовує конструкцію музичного твору- музичну форму, яка може складатися з однієї, двох, трьох та більше частин.
Одночастинна форма - найпростіша. Це невеличкі музичні твори. Ось музичний приклад. 
Прослухайте музичний твір польського композитора Фрідеріка Шопена "Мазурка №5"


  
Як змінюється мелодія твору? Які інтонації почули? 
Яку картину ви уявляєте, слухаючи музику?

А тепер познайомимося та розучимо французьку народну пісню "Пастушок"



 А зараз спробуйте заспівати самі караоке



Всі ви знаєте, що таке сопілка. Це український народний духовий інструмент.




                 Ну і наприкінці уроку  фізкультхвилинка.


                 Урок завершено. Молодці! Бувайте здорові!!!








                                              
             Тема уроку: "Багатогранність  розвитку музики "

Матеріал для сприймання: П.Чайковський, симфонія №4, фінал, С.Прокоф'єв, симфонічна казка "Петрик і вовк"


Матеріал для виконання: українська народна пісня "Грицю,Грицю,до роботи".

Матеріал для перегляду:мультфільм-казка "Петрик і вовк"


Ти вже знаєш, що симфонічну музику виконує великий колектив музикантів - симфонічний оркестр. Давай згадаємо, як він звучить і прослухаємо фрагмент симфонії №4 П.Чайковського




Симфонічне виконання дає можливість прослідкувати багатогранність розвитку музики. 
Сьогодні ми познайомимося з симфонічною казкою для дітей "Петрик і вовк", яку створив російський композитор С.Прокоф'єв, щоб учні могли в цікавій казковій формі вивчити назви і звучання музичних інструментів симфонічного оркестру.


                                         Це портрет  С.Прокоф'єва

Переглянь мультфільм-казку  "Петрик і вовк", запам'ятовуй звучання і назви інструментів симфонічного оркестру.


А тапер пропоную згадати і заспівати пісню, яка вам дуже подобається, "Грицю,Грицю, до роботи"
    Пропоную заспівати пісню караоке під мінусову фонограму
                 Дякую за роботу! Молодець! Бувай здоровий!

Немає коментарів:

Дописати коментар