8 клас

                 
                   Дистанційне навчання для учнів 8 класу
                                     04.05.2020-22.05 2020
Тема уроку: "Стиль реалізм. Реалізм в живописі, музиці, театральному мистецтві" .
Опрацювати уроки за посиланнями  1. натиснути тут
2. натиснути тут

Уважно читаємо, запам'ятовуємо основні правила
Знати  характерні особливості стилю реалізм.
Зробити свою власну творчу роботу в стилі реалізм.
Вона повинна бути максимум правдивою і реалістичною.
Можете намалювати пейзаж, натюрморт і т.д.
Тести по реалізму - натиснути тут
                                 Бажаю успіхів!





               Дистанційне навчання для учнів 8 класу
                                     21.04.2020-01.05 2020 
Тема уроку:"Стиль романтизм у музиці, театрі і моді".
Опрацьовуємо урок за посиланням     натиснути тут
Уважно читаємо, запам'ятовуємо основні правила.
Виконуємо творчу роботу по темі   "Романтизм"  і надсилаємо в Вайбер. 
Обов'язково виконати  тестові завдання по темі "Романтизм".
 Посилання на тести      https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=646359 








                      Дистанційне навчання для учнів 8 класу
                                       06.04.2020-17.04.2020
Доброго дня, шановні восьмикласники! На цьому уроці ми починаємо вивчати творчий стиль, який виник після класицизму-романтизм. Ви розумієте, звідки пішла назва цього стилю.Так, від слова "романтика", "романтичний".
Знаючи значення цих слів, як ви думаєте, а які ж характерні риси притаманні стилю романтизм?
   
Опрацьовуємо урок за посиланнями: посилання1,  посилання2

Читаємо, дивимось відео, запам'ятовуємо характерні риси стилю. 
Домашнє завдання: знати характерні особливості стилю взагалі, архітектури, скульптури, живопису.
                                     Бажаю успіхів!


 

 

 

 

 

 

 

 Опрацювати тему "Класицизм",  обов'язково

виконати творчу роботу з теми (малюнок),

 

 

 

 

 

  Обов'язково зробити тести з теми "Класицим" . Посилання- https://forms.gle/bsbbQhGKyAMv6dy77

Немає коментарів:

Дописати коментар